SuPORTing – meci de fotbal caritabil marca AsdMARK

Să înceapă jocul!

Dragoş Făinoiu: ”SuPORTing -cauza caritabilă este cea mai importantă”

Posted by Mariana Doroşenco pe Aprilie 28, 2013

387293_348799581801785_1148926921_nSă aduci faţă în faţă elevii şi studenţii la un meci caritabil de fotbal probabil nu este cel mai inovator concept însă precum spune Dragoş Făinoiu, unul dintre organizatorii SuPORTing din anii trecuţi, diferenţa o face cauza caritabilă.

”Din punctul meu de vedere SuPORTing a fost un eveniment reuşit per ansamblu, bineinţeles au fost şi părţi care se puteau perfecţiona. De exemplu, prezența nu a fost chiar cât ne-am fi aşteptat, putea fi mai bună, poate lipsa de comunicare, poate reticenţa studenţilor a fost de vină. Asta pe de o parte, pe de altă parte reacţia publicului a fost una mulţumitoare, iar feedback-ul din partea lor a fost pozitiv în mare parte. Din punctul meu de vedere cauza caritabilă pentru care se face evenimentul este cea mai importantă, noi am avut o casa de copii, căreia i-am donat bunuri şi nu bani. Un alt punct pozitiv de care sunt mândru a fost faptul că am reuşit să sensibilizăm o mare parte dintre profesori iar ca urmare aceştia au cumparat bilete de o valoare mare, unii dintre ei au chiar şi participat ca public.

În concluzie impresia mea generală este că evenimentul a fost unul care şi-a atins obiectivele, bineinţeles se putea şi mai bine, unul placut, unul antrenant, care a scos o buna parte dintre colegii mei şi nu numai din casă.
Mi-a plăcut evenimentul şi mă bucur că am luat parte la organizarea lui.”

Lasă un răspuns

 
