SuPORTing – meci de fotbal caritabil marca AsdMARK

Să înceapă jocul!

Dragoş Bârgăoanu: ”SuPORTing – eveniment etalon pentru implicarea tinerilor”

Posted by Mariana Doroşenco pe Aprilie 28, 2013

Tinerii, studenţii, sunt forţa care schimbă lumea prin pasiune şi implicare. Majoritatea organizaţiilor studenţeşti desfăşoară evenimente în scopuri caritabile. Diferenţa o fac oamenii cu pasiune care se implică activ în organizarea şi desfăşurarea evenimentului. Dragoş Bârgăoanu, editor la AltIaşi.ro şi asistent pe PR la Icar Tours, ne împărtăşeşte experienţa sa legată de SuPORTing:

“Am avut ocazia în cei doi ani în care am activat în cadrul asdMark să experimentez mai multe forme de implicare în proiectul dragosSuPORTing, după cum urmează:

  • membru al echipei de organizare

Când am aflat pentru prima oară scopul evenimentului – un meci de fotbal cât se poate de inedit între noi – studenţii – şi ei – profesorii – pentru ca la sfârşit toate fondurile strânse să fie donate, mi-am spus că trebuie neapărat să mă implic. Este unul dintre acele evenimente pentru care te simţi bine să lupţi, să cauţi noi variante, să faci propuneri şi să încerci să îţi atingi obiectivele, ba chiar să le şi depăşeşti. Ne-am străduit să găsim sponsorii potriviţi, să descoperim cui vrem să oferim banii adunaţi, să explicăm pe cât posibil la cât mai mulţi profesori şi studenţi ce dorim să realizăm, să atragem oameni care să se implice activ în SuPORTing.

  • partener media

Era o perioadă în care îmi dedicam timpul liber unui proiect personal, SportînIaşi.ro, unul care se plia foarte bine pe ideea SuPORTing, aşa că nu am stat pe gânduri şi am realizat o conexiune între cele două. Am promovat evenimentul şi am făcut legătura cu Sala Polivalentă din Iaşi, acolo unde s-a desfăşurat meciul propriu-zis.

  • jucător

La ediţia din 2009 am reuşit să şi intru pe teren ca portar în tabăra studenţilor. Ştiu că nu pare la fel de palpitant ca a fi în teren, a le fura mingea profesorilor sau a da goluri în poarta adversă, însă este o poziţie din care te poţi bucura de meci aproape la fel ca din tribune, plus că auzi foarte bine strigătele şi încurajările publicului. Iar dacă mai ai şi câteva intervenţii salvatoare care stârnesc urale printre susţinători e clar că prezenţa acolo n-a fost de prisos. Mulţi şi-ar putea închipui că studenţii intră pe teren în acest meci cu o dorinţă nestăvilită de răzbunare împotriva profesorilor din diverse motive – restanţe, note proaste, diferenţe de idei etc. Nu este cazul. Acest meci este o sărbătoare, o şansă de a-i cunoaşte pe profi în afara amfiteatrelor şi sălilor de seminar, de a observa că şi ei se bucură de mişcare şi vor să interacţioneze cu tinerii. E un moment de voie bună şi un prilej de zâmbete şi râsete.

  • comentator

La două dintre ediţiile desfăşurate am fost vocea jucătorilor, fiind pus într-o postură total nouă pentru mine, cea de comentator sportiv. A fost o adevărată plăcere să pot să vorbesc de-a lungul meciului despre ceea ce se întâmplă pe teren, precum şi să interacţionez cu publicul prezent, unul de altfel foarte receptiv şi foarte activ când venea vorba de aplauze şi încurajări indiferent de tabăra în care se aflau, colegi şi prieteni ai studenţilor ori susţinători ai profesorilor.

SuPORTing a fost şi rămâne pentru mine un eveniment etalon pentru implicarea tinerilor în transformarea societăţii în ceva mai bun, pentru a demonstra că le pasă de ceea ce se întâmplă în jurul lor, că pot veni cu idei năstruşnice şi că pot ajuta cu zâmbetul pe buze. De aceea, consider că este important ca SuPORTing să reziste în timp şi să devină o tradiţie pentru asdMark şi FEAA.”

Lasă un răspuns

 
